úterý 22. září 2015

Stres na druhou

aneb dnes jsem mluvila s O2 ....


Tetka vyrazila k babi do bytu, jelikož, jestli se tam vrátí, hned to nebude. Pravděpodobnější je varianta, že ... Ale to nic. Začaly jsme řešit i praktické věci. Má zaplacené inkaso? Fond oprav? Co telefon? 

Babi si stále drží pevnou linku a jelikož jsme tam k telefonu ničehož nic nedohledaly, tedy tetka nedohledala, zavolala jsem na O2 domnívajíc se, že obdržím informaci na téma - je něco po splatnosti? Blíží se splatnost? Je tam nějaká vystavená faktura? To jsem se teda spletla. 

Operátorka si nechala sdělit číslo telefonu, jméno majitele linky, jeho adresu a následně chtěla, abych jí sdělila, kolik jsou tam průměrně účty. Popravdě jsem řekla, že nevím, protože to fakt nevím. Pevnou linku nemám už snad 10 let, kolik se na ní dá dneska utratit, vůbec netuším, babi jsem účty nikdy nelustrovala. 

Když mi operátorka sdělila, že to mi teda nepomůže, i přes moje vysvětlení, jaká je situace, snažila jsem se jí vysvětlit, že FAKT NEVÍM, babi se v účtech nepřehrabuju, její život nelustruju a že bych teda ocenila spolupráci, aby nedošlo k nějakému prodlení, položila mi v půli věty telefon. To ovšem ona žena neměla dělat. 

Rychlostí blesku jsem infolinku vytočila znovu a začala tím, že budu chtít sepsat stížnost. Druhá operátorka tedy byla o poznání chápavější, tedy se nám povedlo nakonec dohodnout, že mi nebude sdělovat žádná čísla (měla jsem dojem, že chci telefonní číslo Bílého domu), ale nakonec mě uklidnila, že to, co bylo splatné do 30. 9. už uhrazené je, tedy další splatnost bude až 30. 10. Následně mě přepojila na jakéhosi stížnostníka, který pro moji situaci projevil ještě větší pochopení, ujistil mě, že v O2 si většina zaměstnanců zákazníků váží a položil mi otázku, jak si představuju, že by operátorka v případě potvrzeného pochybení měla být potrestána. Ujistila jsem ho, že být to moje podřízená, už oprašuje škatule ve skladu, ale že mi bohatě postačí, když ji upozorní, že jejich interní pravidla jsou sice krásná věc, ale život přináší různé situace. 

Omluvil se mi jménem O2 a ujistil mě, že situaci budou řešit. Ostatně si každý hovor nahrávají, tož ať si to přehrají. 

Teď mi přišla SMS: Dobry den, Vas podnet c. ..... jsme spolecne vyresili. Bude dana zpetna vazba na chybujiciho operatora. Omlouvame se za chovani naseho operatora. Vase O2

Tak alespoň někdo má v hlavě mozek a používá ho ...... Odpouštím, O2

Žádné komentáře:

Okomentovat